søndag den 17. juli 2011

Sommerprojekter del I

Så er min ferie snart forbi, men mon ikke der stadig er gode sommerdage i vente.
Jeg har tilbragt de sidste uger med familien i vores sommerhus og i Skagen.
Vi har kørt en del i bil, og når man er så heldig at have en god chauffør, så bliver der strikket nogle masker. Dog er det ikke let med for megen montering i bilen, så det er det der skal til nu.
Det første færdige projekt er "Chemise" fra Karen Noe. Den er strikket i 2 bundter Linea hør, som har ligget på lageret i mange år. (Mere end 7:-))



Fotograferet i den solstråle som ramte Værløse  i dag imellem alle regnbygerne. Den skal jeg nok blive glad for. Den sidder perfekt, og der er mange gode nuancer i garnet.
Håber at jeg kan supplere dette indlæg med flere færdige projekter snart, selv om arbejdet kalder fra tirsdag morgen. God sommer herfra:-)

2 kommentarer:

  1. Utrolig lækker top og den sidder jo lige i skabet - at fange solstråler denne sommer er ellers lidt af en bedrift :-) Jeg er ikke så vild med at strikke i hør-garnet, men de færdige produkter er så dejlige at have på - så det er bare med at holde ud :-)

    Jeg har været på vandretur på Sjælland og det blev nu også til en del bilstrik - dejligt at køretiden kan udnyttes på den måde :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en flot top. Hun er vist lidt overset, hende Karen Noe, hun laver ellers rigtig mange fine modeller :-)

    SvarSlet