fredag den 9. december 2011

Flere kaniner!

Er lidt vild med kombinationen pels og strik. Louise fra www.butikkenpalandet.dk
har lavet det flotteste halstørklæde med den kombination. Her er indkøbt til 2 i turkis og orange.
På det sidste billede en weekendtræt mig i en ældre pels og strikmodel som er fundet frem af gemmerne.
Marianne Isagers "Kosak" fra Strik a la carte. Strikket i silke/uld og  kid mohair og med Noro i kanterne, og så er kraven en dejlig grøn kanin:-)


 God 3. advent til alle:-)

2 kommentarer:

  1. Der er godt nok lagt op til et par seje tørklæder, dem er jeg spændt på at se - det turkise får mig jo helt op af stolen ;-) (Og så minder din henvisning til Louise mig om, at jeg skal til at være færdig med min farveskiftecardigan!)

    Flot grøn strik med kanin :-)

    SvarSlet
  2. Ja Louise kan det der med at have flotte farvekombinationer på hylderne, man ikke kan komme forbi. Dine projekter ser meget spændende ud :-)

    SvarSlet