tirsdag den 20. november 2012

Kjoler og smukke tanker...

Her er så den røde udgave af sommerens silkekjole. Anette Danielsens opskrift og BCs silke. Kjolen skal bo hos Ilse Gaardahl i Silkeborg. Ilse er en fantastisk yogalærer og stresscoach.

Normalt strikker jeg ikke på bestilling, men ingen regel uden undtagelse. Nu kan jeg nyde Ilses yogabog, som jeg har fået:-)
-billedet her er af den kjole jeg købte i Salka Valka som jeg omtalte i mit sidste indlæg. Håndvævet og dejlig at have på..

De smukke tanker vil jeg gerne sende til Irenes familie. Jeg griber gerne garnet og strikker videre. 
Må hun hvile i fred.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin kjole, er den virkelig strikket?

    SvarSlet
  2. Fantastisk arbejde. Det er da noget meget, meget fint garn - ikke?

    Den er så skøn - din sorte kjole.

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke - begge to, med hver deres helt unikke udtryk :-)

    Jeg ved jo, hvordan det er at strikke en hel kjole i tynd silke, så hatten af - fantastisk diva-agtigt look med de smukke farveskift :-)

    SvarSlet
  4. 2 meget smukke kjoler. Sikke et arbejde at strikke den silkekjole, der er vist mange masker i den, men den er meget, meget smuk.

    SvarSlet
  5. Det er to rigtig flotte kjoler:-) stor respekt for du har strikket to silkekjoler- jeg er i gang og kun nået halvvejs, også i BC silkegarn - syntes den ser kort ud,når jeg strikker, men det ser ud som den retter sig og bliver længere, når du har den på.
    Du må få en glad yogalærer( selv om den passer perfekt i farven til din sofa:-))

    SvarSlet
  6. Så smukke kjoler :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet