tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår

Så blev det 2013 og dette bliver årets første indlæg. Tak for det gamle år herinde, for alle jeres dejlige indlæg og for alle de søde kommentarer. Den første del af det nye år, skulle gerne give rum til at få afsluttet nogle af de dejlige projekter jeg har på pindene, kun for at få plads til nogle nye:-)

Jeg afsluttede et enkelt projekt til nytår, en dejlig poncho fra Louise Harden. Den er strikket i Grignascos Sahara og Kid Silk Five .Godt nytår til jer alle.

11 kommentarer:

  1. Flot, flot poncho!

    Også tak for god inspiration og spændende indlæg fra din side - glæder mig til endnu et år i selskab med dine flotte strikkerier!

    SvarSlet
  2. Den er fantastisk flot din poncho , det var lige en efter min smag , så det skal vist undersøges nærmere .
    Godt nytår :-)

    SvarSlet
  3. Endnu et ualmindeligt smukt stykke strik fra din hånd. Den model har jeg ikke set før, den er virkelig fin.

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot!
    Også godt nytår til dig, Vibeke!
    Håber, vi ses et eller andet sted i det nye år.

    SvarSlet
  5. Meget fin poncho du har strikket og den klæder dig.
    Godt nytår:-)

    SvarSlet
  6. Sikken smuk poncho du har strikket.
    Godt nytår til dig og din familie.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Den er bare så flot Louises poncho, klæder dig rigtig godt:-)
    Godt nytår

    SvarSlet
  8. Rigtig godt nytår - hvor er det en flot poncho - den er meget nytårsaftensfin :-)

    SvarSlet
  9. En superflot poncho !
    Du har lavet mange andre fine ting, og jeg har lige meldt mig til som fast læser ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Du er meget velkommen.

      Slet
  10. Hvor er den flot!

    Godt nytår og weekend til dig og dine

    SvarSlet