søndag den 26. maj 2013

Strikket frakke i regnvejr:-)

Ja, jeg har strikket en frakke, igen:-) Det er en af Louise Hardens fantastiske modeller, og i en farve der er lige i øjet. Den er dejlig udfordrende men ikke svær, idet der er fine diagrammer og god tekst i opskriften.
Den er strikket i Islandsk uld Lett Lopi  og Kid silk five en meget blød mohair.




Hvis du vil se Louises dejlige modeller, har hun en fin ny hjemmeside, så kig forbi
www.LouiseHarden.dk
Strikkede frakker og regnvejr er ikke nogen god kombi, men den skulle foreviges i dag, hvor jeg i haven har en Rhododendron i samme farveskala.
Håber pindene har glødet på denne regnvejrsdag.
God strikkelyst til alle:-)

11 kommentarer:

  1. Wau - endnu en helt igennem smuk model :)

    SvarSlet
  2. Sådan en ønsker jeg mig :-) Jeg var straks inde på Louise Hardens side. Det var farligt, når man nu har gang i mange strikketøjer - og ikke skal have nye lige nu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Farligt og fantastisk,og stærkt vanedannende:-)

      Slet
  3. Den er flot, du er utrolig dygtig til at strikke hendes modeller, du er meget inspirerende. Vh Lykke

    SvarSlet
  4. Wauw den er godt nok flot og sikke et stort arbejde, meget smuk model.

    SvarSlet
  5. Sikke en smuk jakke, den havde jeg også gerne taget på i regnvejr :))

    SvarSlet
  6. Den er bare smuk i en super flot farve. Louises modeller er bare flotte :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare helt vildt flot, sikke et kæmpe projekt, at strikke en hel frakke. Jeg drømmer om en dag at strikke den tyrkiske frakke af Christel Seyfarth.
    Din frakke er virkelig smuk både farve og mønster.

    SvarSlet
  8. Hold nu op, hvor er den bare flot! Et strikket kunstværk :-)

    SvarSlet
  9. Den er fuldstændig fantastisk :-) Elegante og smukke linier, der fremhæver dig på bedste vis. Jeg synes Louise Harden er helt sin egen og laver ting, der er både elegante og meget anderledes end andre designeres. Jeg er glad for, du gjorde mig opmærksom på hende i sin tid :-)

    SvarSlet