søndag den 30. juni 2013

Babytæppe og studenter:-)


Så kom der endelig noget af pindene. Et babytæppe designet af Lene Holme Samsøe i hendes seneste babystrikkebog. Det er strikket i den blødeste babyalpaca fra BCgarn, og er blevet helt som det var tænkt.
Det er jo ikke mig der har eller skal have en baby, men en kær veninde. Til gengæld er jeg den stolte mor til to nyudsprungne studenter. Mine drenge blev studenter i mandags, og begge klasser var forbi igår. En fantastisk dag. Nu er jeg klar i hjørnet af sofaen med andre projekter, der skal af pindene henover sommeren.
God søndag til alle:-)

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke med studenterne:-) det er en dejlig dag, når de kommer forbi i festlig stemning.
    Smukt tæppe du har strikket, det må helt sikkert vække glæde hos modtageren.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med det hele - smukt tæppe og hele to studenter på en gang :))

    SvarSlet
  3. Det er bare så fint et tæppe og i det lækre garn, så må det være det skønneste at blive svøbt i! - Og tillykke med studenterne :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med dem - det er så hyggeligt, når de kommer omkring og man ser al den lettelse og glæde :-)

    Superfint babytæppe - det skal nok vække lykke :-)

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med dine drenge. Det er godt gået, du må være stolt af dem.
    Babytæppet er forrygende.

    SvarSlet
  6. Hejsa. Kan man mon tiltuske sig opskriften på dit tæppe? Mvh. Nathalia

    SvarSlet
  7. Jeg vil også blive glad for en kopi af opskriften, skal kun strikke tæppe og hæftet er godt nok dyrt at købe, jeg vil gerne sende dig 50 kr. for en kopi. middelboecarlson@yahoo.com

    SvarSlet