onsdag den 13. november 2013

Efterår i Danmark

Så er det efterår, og Louise min store datter skulle bruge et nyt halsrør. Vi var på en dejlig tøsetur, hvor garnet blev valgt med omhu. Fire nøgler af den blødeste Puno, og så i gang med 2 ret og 2 vrang på store pinde. Røret er godkendt og taget i brug. Det kan vikles rundt tre gange, så det er til at holde varmen.

Udenfor i carporten havde en flok meget flotte blade samlet sig i den smukkeste bunke:-)

I den sidste uge, har jeg dog befundet mig under andre og noget mildere himmelstrøg. En tur til Seattle og herefter San Diego i forbindelse med mit arbejde. En fantastisk tur, hvor jeg også fik set en enkelt strikkebutik, og fik nogle spændende bøger og blade med hjem. Her et billede af solbeskinnede dagliljer.. Nu vil jeg nyde at strikkevejret i Danmark er perfekt. 
God strikkelyst til alle.



4 kommentarer:

  1. Herligt halsroer. Ja vinteren kommer loebende. Her har de lovet sne i morgen brrrrr.

    SvarSlet
  2. Ååå så deilig, ha en fin uke, hilsen Beth

    SvarSlet
  3. Troede lige det var blomster strøet over cement - det er da en ganske særlig bunke :-) Dejligt halsrør, ingen tvivl om, at hun kan holde varmen, hvis det kan vikles 3 gange :-)

    SvarSlet
  4. Et superflot halsrør og perfekt til årstiden, for nu er da blevet koldt.
    Sikke mange skønne ting du har lavet siden jeg var herinde sidst.

    SvarSlet