tirsdag den 23. december 2014

Glædelig jul

Kære Alle
Med ønsket om en glædelig jul og et godt og strikkerigt nytår, får I lige nogle billeder af en kjole som jeg har syslet med. Det er første gennemstrikning, og jeg laver gerne en mere:-)
Den er strikket i Isagers Alpaca 2 i nogle af mine yndlingsfarver. Måske kommer der en opskrift:-)
- og så går jeg videre med de andre kjoler og småting.


Midt i skriveriet på min masterafhandling, fik jeg tid til en lille bitte juletur til Louise Harden sammen med Marianne. Skønt. Nu bobler ny inspiration derudaf, men jeg må lige vente lidt endnu. Pas på jer selv og hinanden.

7 kommentarer:

  1. Flot ser den ud ;)
    Louise Harder står på ønskesedlen 😊

    SvarSlet
  2. Den er superskøn og det er en meget smuk farvekombination - tænk, at du lige nåede det midt i din afhandling - men selvfølgelig skal der lidt meditation og pauser til - selv når det går stærkest :-) Rigtig glædelig jul til dig også - jeg glæder mig allerede til at se, hvad det nye strikkeår bringer af dejlige projekter :-)

    SvarSlet
  3. Ih den er flot ! både farver og pasform. Tillykke med den :o) Også rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Vanvittig flot kjole. Meget fint mønster og fine farver.

    Glædelig jul og godt nytår.

    SvarSlet
  5. Hvor er det en sød kjole ... Jeg håber da der kommer en opskrift en dag :-)
    Ja det er farligt at besøge Louise , man bliver altid så inspireret at det er svært ikke at lade sig friste :-)
    Jeg håber du har haft en rigtig dejlig jul. Held og lykke med din afhandling

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er den flot!!
    Mon du nogensinde fik lavet en opskrift jeg kan købe?

    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette.
      Jeg er i gang med at gennemstrikke igen. Hvis du har lyst til at teststrikke den rå opskrift, så skriv lige til mig på mail:-)

      Slet