onsdag den 14. januar 2015

Så er freden forbi:-)

Endelig er 2 års studier afsluttet, og nu bliver der rigtig tid til strik igen. Ikke at der ikke er produceret lidt, men sådan et studie tager uforholdsmæssigt meget af ens fritid.
Jeg har masser af projekter på pindene, på papir og i tankerne, men nu må vi se, hvad der kommer først.
Har lavet et par hyggesokker til min datter, som midt i min projektskrivning flyttede på Højskole for et halvt år:-) Jeg savner hende, men elsker at se som hun trives.

Den ene af mine store drenge flyttede også d. 1. januar, så nu har vi kun et hjemmeboende barn. Han trængte også til et par sokker.

Da jeg fik afleveret mit masterprojekt d. 5. januar, kom min mand hjem med denne skønne buket. Den har jeg nydt siden, og i dag er eksamen så blevet godt overstået:-)

Vil lige vise denne.

En hyggelig lille strikkekalender fra Isager, og september måneds opskrift er min. Dejligt.
Nu vil jeg gå i gang med færdiggørelse af de lidt større strikkeprojekter, og med god samvittighed.
God strikkelyst.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med din afsluttede eksamen Vibeke , det bliver dejligt at se hvad den mere strikketid bringer :-)
    Uha to børn hjemmefra samtidig, det lyder hårdt.. Godt de så kan nyde godt af lune sokker

    SvarSlet
  2. Tillykke med din afsluttede eksamen. Dejligt at der bliver mere tid til strikkepindene. Glæder mig til at se hvad du får strikket

    SvarSlet
  3. KÆMPE TILLYKKE - du kan tro, jeg stadig kan huske, hvor stor en lettelse det er og jeg nyder det stadig, at jeg har fri om aftenen og bare kan sætte mig med strikketøjet - det er den bedste hverdagsluksus ;-)
    Det er anderledes, når ungerne flytter hjemmefra - men det mest vemodige bliver jo nok den sidste! Heldigvis er de der jo endnu og det bliver jo nogle af de hyggeligste besøg man overhovedet kan få sidenhen :-)
    Du kan lige tro, at jeg også glæder mig til at se, hvad du får strikket :-)

    SvarSlet