søndag den 15. maj 2016

Pinsesolen danser

Der er heldigvis mange dejlige solskinstimer mellem regnbygerne:-)
Jeg nyder dagene, men er desværre fortsat bedre til at sætte nye masker på pindene end til at afslutte igangværende projekter.
Jeg har i dag haft besøg af min dejlige datter. Hun fandt for første gang rigtig længe en strikket trøje, som hun gerne ville eje. Hun insisterede på, at vi kunne finde garn på mit lager:-)  På bordet ligger også Marianne Isagers nye bog Dæxel, og min mand er klar til at bestille op til flere modeller. Det forstår jeg godt. Den bog er jo fantastisk:-)

De andre billeder er af mit sjal fra april måned, som nu er taget i brug.



Det er meget stort og meget blødt, og jeg nyder det. Håber I alle har en skøn Pinse:-)

8 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er det et smukt sjal, det ser let og luftigt ud

    SvarSlet
  2. Det er vist ikke projekter du mangler og hvor ser det sjal lækkert og blødt ud.

    SvarSlet
  3. Hvor er dit sjal bare FLOT.
    Herligt at I kunne finde garnrester :-) Det bliver da vist en spændende projekt.

    SvarSlet
  4. super smukt sjal med fine mønstre. Jeg vil gerne tro at den er skøn at bruge.

    SvarSlet
  5. Det er så smukt dit sjal :)
    Spændende hvilken trøje din datter har valgt, det er flotte farver.
    Ja, du mangler sikkert ikke projekter på pindene :) nu ses vi snart :)

    SvarSlet
  6. Der skal nok blive noget færdigt, mens du taler med din datter - og lige pludselig er det mange ting, der bliver færdige på én gang :-) Det sjal er så utrolig smukt, jeg glæder mig rigtig meget til at se det live i sommerferien :-) Jeg har jo "kun" set det i halvfærdig stand :-) Håber der bliver masser af strikketid til alle de mange dejlige projekter :-)

    SvarSlet
  7. Hold da op et flot sjal er det mønster fra Heirloom? Har et mønster der ligner meget liggende og vente på en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke hvor det kommer fra. Jeg fandt det i Hendes Verden December 2015.

      Slet