søndag den 2. oktober 2016

Den skønneste september er slut....

Månedens sokker er Yacov fra Op-art sokker. En fantastisk Bog. Sokkerne har været meget udfordrende, idet det er farveskiftegarn fra samme nøgle startet på 2 forskellige steder og strikket i mønsterstrik. Tungen lige i munden siger jeg bare😊
Sjalet er et nyt sjal fra Louise Harden Dråbe sjal. Det er strikket i en tråd Ito Niji "Shades of Mustard" og en tråd qoperfina. Skønt, let og lækkert. 
Men det skønne sensommervejr fortsætter, og i skrivende stund sidder jeg i solen i Sæby. Jeg har lidt udfordringer med netværksforbindelsen, så er ikke helt sikker på hvornår dette vises. 
Jeg er vild med det meget bløde fsrveskifte. Nu må næste måneds projekter snart startes, men nyder lige en skøn familieweekend i det Nordjyske❤️
Håber der er netværk så jeg kan tjekke Lenes herligheder.

7 kommentarer:

  1. Altså hatten af for at du kan nå så komplicerede opskrifter på en måned, hold da op hvor flotte sokker og sjalet er bare så skønt.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at strikke fine tynde lacesjaler. Det er et smukt et af slagsen, du har fået produceret. Og den ualmindelig dejlige september har været pragtfuld og også tiltrængt efter en noget kold sommer.

    SvarSlet
  3. Tænk, at du lige har været så tæt på :-) Skønt med sådan en familieweekend :-) Sikke dog et utrolig smukt sjal Louise har designet og du har strikket - i en virkelig delikat melering - smukt, smukt, smukt :-) Og sokkerne er altså også helt i særklasse - kan godt forstå det har holdt hårdt med dem :-) Jeg skriver snart, Vibeke - men skal lige samle lidt energi igen :-)

    SvarSlet
  4. Et sjal som det der kræver godt nok en gentagelse . Wauv hvor ser det lækkert ud. Jeg håber netforbindelsen holder. Sensommervejret driller lidt her på egnen, men så må jeg vidst bare igang med et par sokker kan jeg se. Hav en rigtig god uge.

    SvarSlet
  5. Wow hvor er det et smukt sjal...fint og elegant mønster. Ja det har været en fantastisk måned - intet er skønnere end sensommersol :-)

    SvarSlet
  6. Sikken dog et vildt fantastisk mønster ! (sjalet) . SÅ fint ! og sokkerne er da også bare for skønne.
    Hvad bliver næste års udfordring mon ? ;o)

    SvarSlet