mandag den 3. juli 2017

Feriestrik

Så er ferien over os, og strikkekurven er pakket😊Den står på 14 dages bilferie og jeg er ikke chauffør. Turen går helt sikkert forbi et par garnbutikker, men det hører I selvfølgelig om. 
Jeg har fået et nyt sjal på pindene, som jeg er ret spændt på. Her et lille kig🤓
- og så prinsessestrik til en sød prinsesse jeg mødte for nylig. Det er hyggeligt. 
Lige før ferien nåede Marianne og jeg en dejlig eftermiddag sammen i Roskilde. Billederne taler vist nærmest for sig selv. 
De næste to måneders udfordring med Lene kommer hos mig til at hedde Feriestrik, fordi jeg jo holder ferie i næsten halvdelen af perioden, men bestemt ikke ferie fra strikkepindene. God sommer til alle- nu skal jeg ud og se på Lübeck. Mon jeg finder en garnbutik??



4 kommentarer:

  1. Selvfølgelig finder du da en garnbutik, det er et must for os strikkere, også når vi er på ferie. Hav en god ferietur, det bliver spændende at se resultaterne.

    SvarSlet
  2. Du må have en rigtig god ferie - det bliver spændende at se udbyttet fra garnforretningerne 😉 God strikke- og rejselyst .

    SvarSlet
  3. Garn og pinde er en væsentlig del af rejsebagagen :-) God ferie.

    SvarSlet
  4. Kære Vibeke - tak for mail :-) Rigtig god tur, jeg håber I slipper udenom de værste køer, men så igen - køtid er vel strikketid? ;-) Kan forstå på den beskrevne rute, at I forsøger at slippe udenom :-)
    Hvor ser det ud som en skøn dag I havde i Roskilde - håber Marianne holdt godt fast i den pung :-)

    SvarSlet