torsdag den 27. juli 2017

Feriestrikūü§£men ikke mere ferie..

S√• er ferien forbi, og hverdagen melder sig s√• sm√•t. Turen gik forbi Amsterdam, og s√• var der jo lige en enkelt garnbutik jeg m√•tte bes√łge. Bestemt et bes√łg v√¶rd.
Vi k√łrte gennem Tyskland til Amsterdam og sluttede af med en uge i Alsace, s√• der var en del bilstrikketid. Jeg strikkede en lille tr√łje til en prinsesse:-) Det var hyggeligt og dejlig nemt at sidde med.
Det er svært at gengive farven rigtigt, men nærbilledet af blomsten er bedst.
Da jeg kom hjem ventede disse herligheder p√• mig, og Marianne og jeg kom til at k√łbe lidt tirsdagsslik.
Nu skal jeg se om der bliver tid til at strikke lidt af alt det nye garn, men mon ikke. Har dog lige et par gaver som skal v√¶re f√¶rdige, men mere om dem senere. H√•ber I nyder sommeren derude. Der findes jo ikke d√•rligt strikkevejr, det er kun et sp√łrgsm√•l om, hvor man skal placere sig:-)

Faktaboks:
Design:Annette Danielsen, Roser er r√łde fra "I min mosters hus"
Garn: Isager Alpaca 2, en af mine absolutte favoritter:-)
Fra lager: Ikke mit..
Pinde: Rundpind og str√łmpepinde 3,00 mm
Bem√¶rkninger: Hyggeligt men tager tid. Der er mange masker i s√•dan en blomst;.)



3 kommentarer:

  1. K√¶re Vibeke - mail lige afskibet til dig :-) Hvor er den dog utrolig nuttet - den har jeg aldrig lagt m√¶rke til f√łr, i det hele taget har jeg slet ikke kikket i Annette Danielsens "b√łrneb√łger" l√¶nge - d√©t m√• jeg hellere f√• taget mig sammen til :-) Jeg knokler med pigernes kjoler , men det er ikke specielt sjovt at strikke i tynd silke, s√• det er gl√¶den over at lave noget l√¶kkert til pigerne, der holder pindene k√łrende :-) Dejlige, dejlige indk√łb og jeg ved, der kommer dejligt, dejligt strik ud af det ogs√• :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gl√¶der mig til at se de sk√łnne kjoler, og ved de bliver s√• fine:-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle l√¶kre, smukke og sp√¶ndende garner du har f√•et. og den lille prinsessetr√łje er da helt forrygende. Velkommen hjem, og god arbejdslyst :)

    SvarSlet